tirsdag 24. november 2009

Ferdig montert !!











Tok meg en tur til farmor og fikk tips om hvordan man monterer sammen slike lapper (som ikke passer sammen)

Kastesting, en rekke av gangen for å så sette sammen rekkene, var "oppskriften :) Strikk er bevegelig og formbart, slik at jeg fikk dratt lappenes ulikheter såpass at de "passet" sammen. Veldig godt å få litt hjelp altså, kan bli litt trøtt av prøve-feile-metoden ;)
Lappene jeg endte opp med å bruke er av ulike teknikker, men er ganske så tilfeldig hvordan jeg monterte. Prøvde å ha et system, men det gikk over...
Nå har jeg en baksiden av puta igjen, og planen er at neste tirsdag skal jeg strikke den på maskin hos KARI STRIKK, det gleder jeg meg veldig til :)
Så var det utstillingen, ooooiiih, skal finne på der a tru?
Og alt det skriftlige.... jajajjajaja, det er bare å jobbe på!!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar