lørdag 31. oktober 2009

Proffhjelp! hos farmor og Unni




Dette klarer jeg ikke alene jeg så jeg oppsøkte proffhjelp av hardbarka håndtverksdamer :) I dag har jeg lært å strikke med perler, tunga rett i munn, telle masker og perler, så ble det jo ganske så lekkert? Jeg tenker desto tykkere garn, og store perler, desto tøffere. Her er det mange muligheter. Man kan kanskje også tove med perler?




Så hadde jeg mitt første møte med hekle nåla, og fikk en innføring her. Hekling er veldig fint!! Jeg liker store, litt hullete masker, og gjerne litt tykkt eller teksturert garn. Kanskje også fordi det går fortere da? Kan ikke med hånda på hjerte si at jeg har lært meg hekling, eller at jeg har helt oversikt over luftmaske, kast, stav, osv... men avtalte ny tid med mine mentorer så til uka skal jeg øve mer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar