fredag 30. oktober 2009

Perlestrikk, en rett en vrang!



Via strikkeskolen fikk jeg oppfrisket hvordan jeg strikket en vrang maske, flinke meg! Så har jeg sett fine bilder av perlestrikk inne på drops.no, dette måtte prøves! Første runde la jeg opp 9 masker og strikket annenhver rett og vrang, men dette ble jo ikke perlestrikk! Det ble noe som jeg kaller ribbestrikk! Hm...
Prøvde igjen, la opp ni masker, og startet hver pinne med rett maske, yes! Da ble det perlestrikk! Er det ikke fint? Denne testlappen strikker jeg videre så jeg får meg et fint pannebånd (Tips fra en venninne, takk Marit!)

2 kommentarer:

  1. Hei Lene! Så kult at du velger å dokumentere på blogg! Gleder meg til å se fortsettelsen :)

    SvarSlett
  2. Ja her skjuler jeg ingenting, hehe, blir på en måte en logg, er ikke flink til å skrive logg så håper at kanskje denne metoden gjør at jeg blir det :)Håper også på at dere følger med og kom gjerne med råd og vink :)

    SvarSlett