tirsdag 10. november 2009

På tide med en oppsummering !


Jeg har nå frisket opp og lært meg nye teknikker innen strikking, hekling, gimping og toving. Hva skal jeg bruke dette til? Det er til og med fler teknikker jeg har veldig lyst å prøve meg på... men... På tide å fokusere på et produkt.... Oppgaven er å fremstille et tredimensjonalt produkt, så ideen om et teppe la jeg fort bort, da dette er en to dimensjonal form. Kanskje en veske? Hjelp, en veske klarer jeg nok IKKE å sette sammen. Men har nok bestemt meg for å lage et putetrekk til en naken pute jeg har. Den er litt stor, så jeg har en litt mindre en på lager hvis tiden skulle bli knapp :) Inspirasjonen min er HØSTEN, og de deilige høstfargene, og de forskjellige teksturene som oppstår av løv og grener. Jeg tenker da å lage store lapper i de teknikkene jeg har lært meg, prøve å få til ulik tekstur og bruke høstfargene, for deretter og sette disse lappene sammen til et putetrekk. Dette blir hundre prosent mitt eget design, og jeg aner egentlig ikke hvordan det kommer til å se ut før det tar form. I hodet mitt blir det ganske så tøft. Vi får se mens veien blir til....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar