lørdag 14. november 2009

Gimp!!






Iveren tar overhånd, og ting blir ikke som ønsket !!
Bildet over her: Til venstre ser dere første radene jeg satt sammen, de ble dradd i og vridde seg helt og da blir det bare rot! I midten har jeg satt sammen tre rader jeg har vært forsiktig med, det ble mye bedre! Til høyre ser dere gimpepinnen med en remse på. Øverst ser dere garnet jeg brukte, byttet på to grønnfarger.
Bildet over der igjen: Ferdig grønn lapp. Rimelig vindskev! Kan jo ikke brukes. . . . Her lærte jeg at det faktisk er veldig viktig og TELLE masker, og være nøye!
Bildet på toppen: Prøvde en lapp til.. Her tok jeg et tynnere orange garn, og stilte gimpepinnen på en bredere instilling så maskene blir luftigere. Nå telte jeg antall masker nøye, og formen på denne lappen ligner mer på en firkant, som var et ønske. Jippi.
MEN! Ingen av disse lappene er 18x18 cm, hvordan i all verden skal jeg få til dette....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar